Ida Malin Viola Bergsten

Sorry!!!

Kategori: Allmänt

Heej och förlåt!!!! Har haft så mkt att gjort att jag inte har startat dator eller haft någon :( Men nu är jag igång igen :D kan ju berätta vad jag gjort :) i tisdag va jag och jessica och bada sen åkte vi till örebro och jag handla pyssel saker, sen var vi barnvakt åt hennes syster son sen blev det film hela natten :D På morgonen åkte jag hem igen och börja pyssla :D jag skulle göra ett kort till min kusin lina och hennes kille som nu är hennes man :) så satt jag och gjorde halv klart kortet. Torsdag gick jag upp kl 5 åt frukost och sen åkte vi till ullared:D köpte jätte mkt saker lägger upp bild på det imorgon typ :) efter ullared åkte vi till en en lite stuga som vi hyrt sov där till fredan :D Fredagen så åkte vi hem när vi kom hem klippte vi bort lappar på alla kläderna och la dom i tvätten sen fortsatte jag med korter sen var det kväll :) Idag så gjorde jag ett kuvet till kortet sen gjorde jag mig i ordning sen var jag på Bröllop :D Lina var sååå fin som alltid men nu med jätte klänning och jätte fint uppsatt hår :D Så det har jag gjort :) Men nu är jag jätte trött så nu ska jag nog lägga mig natti natti ^^)
Kram Malin♥
Kommentera inlägget här: