Ida Malin Viola Bergsten

Hellu ^^

Kategori: Allmänt

hej hej idag har kanske det första dagen på första veckan på sommar lovet gått ^^. Idag har jag vart på marieberg med linda =D. Det va jätte kul, eller typ i alla fall för jag hitta inget jag ville ha =s man brukar ju villa ha jätte mycket saker men nä inte i dag =/. men jag handla i alla fall ett linne från gina tricot och en kläning från bikbok =) men endå ja va vi på marieberg i nästan 5 timmar xD skumt, kändes ju som en halv ju x) sen efter marieberg när jag kom hem satt jag mig vid pianot och spela "Det vackraste" idag med låter ganska bra nu + jag älskar ju den låten så nu tycker jag att ni ska lyssna på den och njuta och föresten nu när ni endå har dator igång så kan ni ju kolla in på lindas sommarblogg me eller hur =) ha en bra kväll! ^^
GÅ IN PÅ: http://lindastenkvist.bloggo.nu/
Kram Malin ♥
hej hej idag har kanske det första dagen på första veckan på sommar lovet gått ^^. Idag har jag vart på marieberg med linda =D. Det va jätte kul, eller typ i alla fall för jag hitta inget jag ville ha =s man brukar ju villa ha jätte mycket saker men nä inte i dag =/. men jag handla i alla fall ett linne från gina tricot och en kläning från bikbok =) men endå ja va vi på marieberg i nästan 5 timmar xD skumt, kändes ju som en halv ju x) sen efter marieberg när jag kom hem satt jag mig vid pianot och spela "Det vackraste" idag med låter ganska bra nu + jag älskar ju den låten så nu tycker jag att ni ska lyssna på den och njuta och föresten nu när ni endå har dator igång så kan ni ju kolla in på lindas sommarblogg me eller hur =) ha en bra kväll! ^^
GÅ IN PÅ: http://lindastenkvist.bloggo.nu/
Kram Malin ♥
Det vackraste - Cecillia Vennersten

KOMMENTARER:

  • MOHAHAHAHAHHHA säger:
    2010-06-15 | 11:20:53
    Bloggadress: http://lindastenkvist.bloggo.nu

    hey hey ! ja roligt var det i marieberg:) fast man typ intehandla något x ))

    men bra att du nukan lägga in videos på bloggen !<3

Kommentera inlägget här: